Α. ΜΕ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ MANTZIOSMARINE.GR:

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του mantziosmarine.gr μπορεί να πραγματοποιηθεί σε περίπτωση που η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα (λάθος παράδοση) ή το είδος έχει κατά την παράδοση κατεστραμμένη συσκευασία. Ο πελάτης οφείλει, κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στον τηλεφωνικό αριθμό 2397103719 να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος και να ζητήσει την επιστροφή.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται από τον πελάτη στην κατάσταση που παρελήφθησαν και στο χρόνο που συμφωνήθηκε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. H επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και την πλήρη εμπορική συσκευασία του.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί από το manztiosmarine.gr, το προϊόν θα αντικαθίσταται με νέο εφόσον είναι διαθέσιμο ή άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών χαρακτηριστικών κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη. Διαφορετικά η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας ή επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το manztiosmarine.gr έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

B. ΜΕ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ MANTZIOS MARINE ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ (DOA):

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη και η επιστροφή αυτών θα γίνεται με χρέωση του mantziosmarine.gr.

Το ελάττωμα του προϊόντος δεν θα πρέπει να οφείλεται σε κακή χρήση του πελάτη και το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα πρωτότυπα έγγραφα της πώλησης (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών, εγγυήσεων κ.λπ) και την εμπορική πλήρη συσκευασία του.

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος (DOA) και υπό την προϋπόθεση ότι θα επιβεβαιωθεί μετά από τον τεχνικό έλεγχο ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε κακή χρήση, το προϊόν θα αντικαθίσταται με νέο, εφόσον είναι διαθέσιμο ή άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών χαρακτηριστικών κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη. Διαφορετικά η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας ή επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

 

Γ. ΜΕ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΩ ΑΛΛΑΓΗΣ ΓΝΩΜΗΣ:

1. Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. O καταναλωτής θα πρέπει να ενημερώσει την εταιρεία στο info@mantziosmarine.gr ή μέσω τηλεφώνου στο 2397103719.

2. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων κ.τ.λ.).

3. Για να γίνει δεκτή επιστροφή θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς. Σε περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει απαραίτητα τα επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό.

4. Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.

5. Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή επιστροφή προϊόντος ο καταναλωτής δικαιούται είτε να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων είτε να λάβει πίσω μετρητά, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας και όχι επιστροφή μετρητών.

6. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που το mantziosmarine.gr, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.